Gildeskål Sparebank følger myndighetenes oppfordring og stenger våre lokaler på Inndyr og i Bodø for fysiske kundebesøk fra og med 16 mars.  Vi gjør dette for å unngå spredning av koronasmitten. Driften går som normalt i banken og vi er tilgjengelig på telefon og gjennom digitale kanaler. Finn mer informasjon om hvordan du kontakter banken og avleverer dine henvendelser lengre ned på siden.

Hvordan skal jeg kontakte banken?

Vi ber om forståelse for at det kan bli noe ventetid på telefon på grunn av mulig økt pågang. Bruk gjerne e-post eller digitale kanaler om du kan. Alle henvendelser vil bli behandlet fortløpende uansett hvilken kanal du bruker.

E-post

Dersom du har mulighet til å oversende oppdraget på e-post vil det avhjelpe telefonkøen. Samtidig slipper du til de som ikke håndterer digital kommunikasjon og som MÅ bruke telefon. Haster henvendelsen din, merk det tydelig med HASTER i emnefeltet.
post.til@gspb.no

Facebook

Vi vil være tilgjengelig for generelle henvendelser og spørsmål via vår Facebookside. Facebook

Melding via mobilbank eller nettbank 

Du kan kommunisere digitalt med oss via melding i mobilbank eller nettbank. 

 

Telefonhenvendelser og SMS

Du når oss som vanlig på telefon 75 75 78 20. Du kan også sende SMS eller ringe direkte til din rådgiver dersom det er han/henne du trenger å kommunisere med. Vårt sentralbord vil ha begrenset åpningstid og vil fra i dag ha åpent hverdager 8 – 16 og lørdag – søndag 9 – 17.

Finn kontaktinformasjon til din rådgiver her

Post og papirdokumenter

Post sendt til våre adresser vil bli betjent som normalt. Har du giro eller andre dokumenter som du vil levere fysisk i banken, benytt vår postkasse ved minibanken på Inndyr.

 

Planlagte kundemøter

Har du allerede en avtale om et møte i banken? Da vil vi kontakte deg for å avklare om vi kan løse ditt behov gjennom et telefonmøte, skype eller lignende. Dersom du ønsker fysisk møte kan vi planlegge et nytt tidspunkt.

Hvorfor gjør vi dette?

Gildeskål Sparebank er med på den nasjonale dugnaden for å unngå spredning av koronasmitten. Dette vil komme både kundene og lokalsamfunnet til gode. Mye av vår drift har vært basert på personlig kundekontakt, og Gildeskål Sparebank har mange besøkende kunder innom lokalet hver eneste dag. Mange av våre besøkende er eldre kunder, og det er spesielt hensynet til de særlig sårbare gruppene at vi velger å innføre det drastiske tiltaket å stenge lokalene våre.

Vi håper også å forhindre smittespredningen internt i banken slik at vi kan opprettholde tilnærmet normal drift over tid. Hjemmekontor og stopp i reiser på ubestemt tid er noen av tiltakene vi gjør internt i banken. Vi understreker at ingen av våre ansatte eller deres husstandsmedlemmer mistenkes å være smittet.

Bankens drift går som normalt

Bankens drift går ellers som normalt med kundeservice på telefon, e-post og i øvrige digitale kanaler, behandling av låneforespørsler, forsikringer, betalinger og sparing.

Mer informasjon

For mer informasjon om hvordan Korona-viruset berører deg som kunde KLIKK HER.