Samfunnet har nå åpnet opp igjen etter å ha vært nedstengt i 2 måneder. Også Gildeskål Sparebank er nå åpen og har tilnærmet normal drift. Men viruset er ikke bekjempet, og vi gjør så godt vi kan for å hindre smittespredning.  Følg derfor FHI sine råd som vask eller sprit hender når du kommer og å bli hjemme hvis du har symptomer på halsinfeksjon. Finn mer informasjon om hvordan du kontakter banken og avleverer dine henvendelser lengre ned på siden.

Hvordan skal jeg kontakte banken?

Bruk gjerne e-post eller digitale kanaler om du kan. Alle henvendelser vil bli behandlet fortløpende uansett hvilken kanal du bruker. Ønsker du å komme innom for en prat med en rådgiver vil vi helst at du tar kontakt på forhånd og avtaler tid.

E-post

Dersom du har mulighet til å oversende oppdraget på e-post vil det avhjelpe telefonkøen. Samtidig slipper du til de som ikke håndterer digital kommunikasjon og som MÅ bruke telefon. Haster henvendelsen din, merk det tydelig med HASTER i emnefeltet.
post.til@gspb.no

Facebook

Vi er tilgjengelig for generelle henvendelser og spørsmål via vår Facebookside. Facebook

Melding via mobilbank eller nettbank 

Du kan kommunisere digitalt med oss via melding i mobilbank eller nettbank. 

 

Telefonhenvendelser og SMS

Du når oss som vanlig på telefon 75 75 78 20. Du kan sende SMS eller ringe direkte til din rådgiver dersom det er han/henne du trenger å kommunisere med. Vårt sentralbord har begrenset åpningstid og har åpent hverdager 8 – 16 og lørdag – søndag 9 – 17.

Finn kontaktinformasjon til din rådgiver her

Post og papirdokumenter

Post sendt til våre adresser vil bli betjent som normalt. Har du bankgiro som du vil levere fysisk i banken, og ikke trenger stemplet kvittering. Legg giroen i egen girokasse inne i banklokalet på Inndyr. Du kan også benytte vår postkasse ved minibanken på Inndyr for levering av dokumenter.

 

Hvorfor gjør vi dette?

Gildeskål Sparebank er med på den nasjonale dugnaden for å unngå spredning av koronasmitten. Dette vil komme både kundene og lokalsamfunnet til gode. Mye av vår drift har vært basert på personlig kundekontakt, og Gildeskål Sparebank har mange besøkende kunder innom lokalet hver eneste dag. Mange av våre besøkende er eldre kunder, og det er spesielt hensynet til de særlig sårbare gruppene at vi har innført sikkerhetsregler i banken.

Vi håper også å forhindre smittespredningen internt i banken slik at vi kan opprettholde tilnærmet normal drift over tid. Vi understreker at ingen av våre ansatte eller deres husstandsmedlemmer mistenkes å være smittet.

 

Mer informasjon

For mer informasjon om hvordan Korona-viruset berører deg som kunde KLIKK HER.